Met alle ellende in de wereld is het juist nú belangrijk dat kinderen nog kunnen spelen.jantje beton
Niet passief achter hun spelcomputer of op hun mobiel, maar zowel binnen als buiten lekker fysiek bezig zijn.

Jantje Beton is hét goede doel dat zich sinds 1968 (al 55 jaar!) inzet voor meer en uitdagender speelruimte.
Jaarlijks doen ruim 350.000 kinderen mee aan de activiteiten en projecten van Jantje Beton.
Kinderen en jongeren in kwetsbare (speel) posities krijgen hierbij extra aandacht.
Wij willen bereiken dat alle kinderen en jongeren in Nederland dagelijks kunnen spelen en bewegen.
Kinderen moeten steeds meer, terwijl spelen het belangrijkste én het leukste onderdeel is van een gezond leven.

qr code jantje betonCircusschool de Hoogte draagt hier al 27 jaar haar steentje aan bij.
Ook Circusspelen zijn en blijven voor kinderen een ultieme uitdaging!
Kinderen uit oorlogsgebieden of moeilijke gezinssituaties vergeten even hun nare situatie en kunnen weer lachen!
Daarom zegt Circusschool de Hoogte samen met Jantje Beton: ,,Stop nooit met spelen!”

Circusschool de Hoogte geeft workshops in allerlei verschillende circustechnieken aan kinderen en volwassenen.
De opbrengst van de collecte gaat, behalve naar Jantje Beton, voor een deel naar het opknappen en aanschaffen van nieuwe circusrekwisieten.
DONEER QR CODE