De docenten van Circusschool de Hoogte geven jongleer/objectmanipulatie & acrobatiek workshops geschikt voor Middelbaar Onderwijs.

Voorbeeld: Het Kennemer Lyceum in Overveen organiseert elk jaar een project, waarbij 1ste jaars studenten voor een periode van 6 á 8 weken, 1 x per week, verschillende workshops volgen.
Zoals dans, capoeira, acrobatiek en jongleren.
Na afloop van deze workshopperiode moeten de leerlingen met hun eigen telefoon filmpjes maken van het resultaat.
Het onderstaande filmpje laat het resultaat zien van een workshop jongleren & objectmanipulatie.

Klik hier voor een filmpje!

De Circusschool maakt gebruik van hun budget van de Cultuurkaart van het CJP.
Deze Cultuurkaart is dé financiële impuls waarmee culturele activiteiten betaald worden.
Circusschool de Hoogte is Cultuurkaart acceptant (nr. 203 in het overzicht van organisaties die zijn aangesloten)
Scholen die ook iets dergelijks willen organiseren kunnen hiervoor terecht bij ons terecht.
Heeft jullie school dit jaar nog niets uitgegeven?
Wacht er niet te lang mee, want aan het eind van het jaar vervalt het budget!
Voor meer informatie en aanvragen ……